poniedziałek, 14 września 2015

uwielbiam...

jak każda matka uwielbiam swoje dzieci



uwielbiam jak się śmieją w głos













uwielbiam jak płacząc przez mokre od łez oczy przebija za chwilę uśmiech










uwielbiam jak przewracają oczami gdy coś ode mnie chcą

uwielbiam jak wtulają się we mnie mocno nie tylko wtedy gdy im źle

uwielbiam jak śmieją się na swój widok










uwielbiam jak się złoszczą

uwielbiam jak są o siebie zazdrośni bo każde chce siedzieć na moich dwóch kolanach a nie na jednym

uwielbiam jak Ona objaśnia mu swój świat np. mówiąc na ucho "pokażę Ci jak być normalnym w tym świecie"




uwielbiam gdy śpią ze mną i oboje pokładają się na mnie, że nie mogę się ruszyć a rano jestem cała połamana





uwielbiam to, że nikt tak jak ja nie potrafi ich uspokoić, ukoić

uwielbiam to, że zawsze szukają mnie w okolicy, nawet jak super się bawią to sprawdzają czy oby na pewno jestem obok





uwielbiam to, że tak nie wiele trzeba im do szczęścia




uwielbiam być MAMĄ!






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz