wtorek, 8 grudnia 2015

domowa sesja brzuszkowa

Jak tylko widzę kobietę w zaawansowanej ciąży mam ochotę zaproponować jej zrobienie pamiątkowych fotek brzuszka. Nie ma przecież piękniejszej pamiątki niż taki śliczny brzuszek a jak jeszcze ozdobimy go kokardą, oznaczymy imieniem przyszłego Maleństwa czy postawimy na nim malutkie buciki to przecież widok rozczuli każdego. Bardzo podobają mi się także malutkie ubranka na tle takiego brzuszka, przyłożone buciki, sukieneczki itp. Taki widok po prostu rozbraja. 
Ostatnio udało mi się sprawić taka pamiątkę pewnej mamie tuż przed rozwiązaniem. Brzuszek cudowny, piękny, okazały, super do takich zdjęć. Niestety większość ujęć była bardzo intymna, osobista więc nie wypada ich publikować. 
Ogromna radość sprawiło mi pstrykanie tych fotek, wyszukiwanie fajnych ujęć, dodatków. Nie będę zaprzeczać, że na sam koniec byłam mokra od ciągłego kręcenia się, kładzenia, biegania, schylania itp. Ale satysfakcja ogromna. Nie jest to może profesjonalna sesja brzuszkowa ale i tak świetna pamiątka dla przyszłych rodziców a dla mnie wielka przyjemność, że mogłam w tym uczestniczyć.
Marzy mi się jeszcze taka sesja z tatusiem, może jeszcze uda się przed "rozwiązaniem"   :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz