niedziela, 20 września 2015

własnoręczna hybryda

Jeszcze przed urodzeniem dzieci kilka razy byłam u kosmetyczki na hybrydzie. Efekt był świetny, lakier trzymał się długo, do tego ten super połysk. Niestety nie mogłam pozwolić sobie na regularne wizyty bo ten luksus jednak kosztuje. Postanowiłam zainwestować i zakupić sobie własny zestaw i robić zabiegi sama. Niestety wydałam sporo kasy a efekty były marne. Lakier wyglądał ślicznie ale...przez około dobę. Zaraz potem odchodził całymi płatami. Masakra. Byłam wściekła, że kupiłam złe produkty a do tego straciłam kasę i odpuściłam.
Minęło kilka ładnych lat i okazało się, że bratowa zakupiła sobie cały zestaw i zaoferowała się zrobić mi hybrydę. Oczywiście bardzo chętnie zgodziłam się. Znowu miałam profesjonalny manicure:)
Po kilku zabiegach stwierdziła jednak, że pora żebym zaczęła robić go sobie sama. Nie miałam wyjścia;) Spróbowałam i wiem już nawet w czym była rzecz przy moich pierwszych niepowodzeniach. 
Teraz lakier trzyma się spokojnie 2 tygodnie, trzymałby się pewnie nawet i dłużej ale odrost jest już na tyle duży, że nie wygląda to elegancko i trzeba zwyczajnie powtórzyć hybrydę. Okazało się, że nawet profesjonalne lakiery do hybrydy cenowo nie odbiegają od tych zwykłych, które do tej pory używałam. Zdecydowanie uważam, że warto zainwestować w taki zestaw i robić sobie hybrydę w domu. 
Każda mama wie jak trudno znaleźć chwilę żeby pomalować paznokcie a przy dzieciach i pracach domowych zwykły manicure długo nie wytrzyma. Dla mnie osobiście zrobione paznokcie bardzo poprawiają samopoczucie, czuję się wtedy choć trochę elegancka, nawet jeśli mam na sobie zwykły dres;) Wreszcie nie muszę kombinować kiedy i jak znajdę czas na pomalowanie paznokci bo odpryski strasznie mnie irytują. Raz na 2 tygodnie jestem w stanie zaplanować sobie czas na zrobienie hybrydy. Do tej pory nie zdarzył mi się jeszcze żaden odprysk więc w razie czego można zawsze przeciągnąć ten moment. Jak dla mnie bomba. Na początku trzeba trochę zainwestować w sprzęt (lampa), lakiery (ja na początku zakupiłam 3 różne kolory), top itp. ale zawsze można skrzyknąć koleżanki i założyć małą spółkę;). Naprawdę warto, koszty szybko się zwrócą a piękne, błyszczące paznokcie z pewnością poprawią samopoczucie:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz